Tbx på jobbet..

Jaha, då va första dagen på jobbet efter ledigheten avklarad. Gick åt helvete rent ut sagt. Usch orkar inte ens tänka eller skriva om det..Nya tag imon.

Helgen va jättebra iallafall, va på bio o kollade på Sherlock Holmes i lördags, riktigt bra film faktiskt.
Skippade festandet sista helgen innan jobbet skulle börja utan va bara mest hemma o hade det väldigt mysigt=)

En obehaglig sak som hände i lördags va att det verkar som det har kommit en copycat av "babyfacemannen", för denna killen ringde på min dörr o frågade om det bodde någon mer där än jag. Jätteskum typ, betedde sig precis så som man har hört o läst om den "riktiga" babyfacemannen. Så jag sa ja min pojkvän då sa han ursäkta o vände på klacken snabbt, och jag stängde o låste dörren fort som fan. Vågade knappt gå ut i trappuppgången när jag skulle gå hemifrån!!

Hädanefter kommer jag aldrig öppna dörren om det inte e någon jag känner, och har alltid pepparsprayen till hands när jag går in i trappuppgången!

Nu blir det väl till att laga lite mat inför veckan, har verkligen inte råd att äta ute mer nu, fattar inte vart lönen tog vägen=)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0