Nu jävlar!!!

Idag satte det fart på jobbet, Fortum va hos oss och hade utbildning för det nya projektet så nu jävlar skall det tjänas pengar=)

Kommer bli grymt bra!!

Men nog om jobb.

"Folk" klagar på mig på att jag e dålig på att uppdatera bloggen o ja ni har rätt. Men det är inte prio ett, utan blir när jag har tid, lust och ork helt enkelt=) 
Dagarna går ju så jäkla fort nuförtiden så dygnets timmar räcker inte riktigt till när man jobbar o sen kommer hem o måste städa, diska o vara allmänt huslig plus ta hand lite om sig själv o bara ta d lugnt o slappa framför tvn=) 

Hursomhelst,
helgen var grymt bra.
Det började med att min kära "adelsman" överraskade mig med att ta mig till operan i fredags efter jobbet=) Så himla gulligt gjort blev jätteglad! Massa, massa pussar till dig!
Vi såg Guys and Dolls o satt på första parkett, fint ska d va haha=)
Va riktigt bra, har inte varit på nån musikal förut men det va grymt, sjukt duktiga alla var som va med! 

I lördags blev det biobesök. Både Avatar o Snabba cash va helt slutsålt tyvärr, så fick bli en annan film som hette Daybreakers.
Den handlar i korta drag om att människan i stort sett är utrotningshotad och att det istället är vampyrer som styr samhället o lever, ja "typ" som vi gör nu. Den började ganska lovande tills några minuter in i filmen när en kille först spyr som en galning och sedan sprängs hans huvud!!
Sen fortsätter den i den stilen genom nästan hela filmen. Har väl sett sämre filmer egentligen, men den är väl ingen jag direkt skulle rekommendera folk att betala ett biobesök för att se=)

Efter filmen gick vi till Champs o mötte Sara och Stina o tog några öl o drinkar=)

Söndagen va jättemysig, förutom att man va tvungen o springa till tvättstugan hela tiden, sjukt störande att det bara finns en tvättmaskin, tar för fasen en hel dag att tvätta! 

Värsta med söndagar nuförtiden är ju iofs att det nästan e måndag då, o det är lika tråkigt varje vecka=(

Men dagarna går ju som sagt sjukt fort..

En sista sak som måste nämnas.

JAG HATAR RÄKNINGAR!!!

Dessa äckliga jävla papperslappar som dyker upp hela tiden innanför ens dörr!
Här kämpar man o jobbar o sliter, för vad?
Jo, för att hyran e svindyr, elen e svindyr, mobilen e svindyr, internet e svindyrt, mat e svindyrt, busskort e svindyrt (sen att kläder, smink o annat skoj också e svindyrt gör ju heller inte saken direkt bättre=)

Så, idag är det den 26e o så va man fattig igen! 
Om man ändå bara kunde leva på rosa fluff, då skulle jag varit rik haha=)

Natti natti från en poetisk Karran=)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kan inte du börja införa sms rapport. Jag får ett sms varje gång du uppdaterar!

2010-01-26 @ 23:22:56
URL: http://calyptus.blogg.se/
Postat av: rosamoln

Karin är jättesöt, har aldrig kunnat glömma henne!:)))...

2010-01-27 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0