Helg=)

Igår va det fredag o sista dagen på arbetsveckan, så gött!
Gjorde inte speciellt mycket igår utan va bara hemma på kvällen o hade det mysigt=)

Idag bär det av till Ikea en sväng. Tyvärr e man ju pank så får bara titta (kan ju välja ut lite grejer till nästa lön=)

Ikväll ska jag antagligen träffa min älskling Sophie, va ett tag sen nu eftersom hon har varit i Thailand det aset=)

Hon frågade om vi skulle ta en liten utgång oxå men får la se, e ju tyvärr inte gratis o gå ut direkt.
Ska nog ta o spara pengarna till nästa helg istället då jag tänkte fira att jag blivit ett år närmare kärring.. Åldersnoja? Jag? Neej..

Jaja, nu ska jag kolla på dumburken lite undertiden jag väntar på min adelsman=)

Tjaaa!!




Kommentarer
Postat av: DJ Freddy

Ganska cool blog men för mycket text, lägg in lite bilder, videor och MUSIK...musik vill vi ha mer av!

Pröva och styla upp det lite, här är lite tips!:



www.insidesocal.com/bargain/machu-picchu.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=DVhM_1UzGpI

http://www.youtube.com/watch?v=rwFoCFqbbb0



cool va...

2010-02-02 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0