Glad=)

Japp, ännu en dag avklarad, snart onsdag dvs bara 3 arbetsdagar till helg=)

Dagen började dåligt idag men blev bra till slut iallafall!

I helgen va d lite party blandat med massa mys=) På lördagen va vi hemma hos Sofia som hade tagit examen, trevligt trevligt, o sen blev det utgång på Park Lane, ganska skoj men är utfattig så va inte där jättelänge, inte så lätt att festa till det utan pengar! 

Söndagen va lugn o bra, va lite bakis fast jag tyckte att jag inte druckit så mycket, men trots det hade jag ont i huvudet av nån märklig anledning haha=)

Finns ju egentligen massa andra saker jag vill skriva om men det får bli en annan gång, men kan säga så mycket som att saker o ting känns väldigt bra nu, både privat och jobbmässigt, är glad o pigg kan nästan säga att jag känner mig som när man e nyförälskad=)

Jaja, nu får man la gå o lägga sig kanske så man e pigg imon!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: boom

lögn! det är inga dagar annat än den dagen vi är i tills det är helg!

2010-01-22 @ 11:37:16
Postat av: boom

gääääsp

2010-01-26 @ 09:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0