SNUSK??

Ur En Geishas Memoarer

Män har en sorts....ja en sorts "ål" som hör till kroppen.
Det har inte kvinnor.
Men män har det. Såhär är det:
Ålen tillbringar hela sitt liv med att leta efter ett hem, och vad tror du kvinnor har inuti kroppen?
En grotta, där ålen tycker om att vara.
Du kanske inte känner till det här om ålar, men de är mycket revirinriktade.
När de hittar en grotta de gillar, rör de sig därinne ett tag för att vara säkra på...ja, för att vara säkra på att det är en bra grotta, tror jag.
Och när de har bestämt sig för att de trivs där, märker den ut den grottan som sitt revir...genom att spotta. Förstår du?
Nu är vi framme vid nåt som du nog tycker är väldigt konstigt. Män tycker faktiskt om att göra detta.
De tycker i själva verket mycket om att göra det. Det finns till och med män som ägnar nästan hela sitt liv åt att söka efter olika grottor där deras ålar kan bo. 

Stackars ålar, jämföra dem med män=)

Nä, men En Geishas Memoarer är faktiskt en mycket bra bok tycker jag, e nog tredje gången jag läser den nu tror jag!
Har nu lagat mat inför veckan, blev pasta med kyckling, lök, paprika, skogschampinjoner, och en smaksatt creme fraiche-Gott!!





Så nu ska jag nog lägga mig en stund o slappa framför tvn o sen sova.
Hej Svejs=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0