Snart lön igen=)

Denna månaden har verkligen gått fort, o det bästa av allt då e ju att det betyder att det snart är löning igen! Ska nog ta det lite lugnt med shoppingen denna månaden, blir väl lite småsaker. Ska faktiskt försöka mig på något så hemskt som att spara lite till tuffare tider=)

Just det, hjälpte Emil att skaffa en blogg idag också, läs den här !
Emil som då e min underbara jobbarkompis som jag, när jag e 30 (om jag e ogift o han också!) ska gifta mig med och så ska vi avla fram fantastiskt vackra barn haha=) 

Imorgon är det ju äntligen fredag igen, veckordagarna går sjukt fort, (fast det gör ju tyvärr helgerna med).
Så imorgon blir det alltså antagligen dansbandsdags med carro om inte hennes mamma ska med, måste se till o träffa min älskling Stina imorgon också hon fyller ju år!
Funderar faktiskt på o ta det hyfsat lugnt resten av helgen, men så brukar det ju låta, så man får la se vad som händer hehe=)

Jaja, nu tog fantasin slut o inte ens någon bild eller nåt blev det=)

Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0