Sjukt störande!

Idag va tanken att man skulle ta den där jäkla sprutan då. Gick tidigare från jobbet, åkte till vårdcentralen, åå tänkte jag ingen lång kö - fan va gött!! En jädrans massa barn iofs.. Nä då visar det sig att de bara prioriterade barnen än så länge eftersom vaccinet hade tagit slut! Hade gått in på internet o kollat tidigare ida så det stämde att "min grupp" skulle få ta denna veckan, men icke man får allt snällt vänta.
Inte för att jag egentligen är speciellt rädd för o få svinan men ska ändå ta den så kan va gött o få det avklarat. Får bli en annan dag.

Klagar väl inte iofs va rätt gött o gå tidigare från jobbet idag, för va ingen mening med att åka tbx så jag passade på o åka till frissan istället o klippte till luggen, den växer ju som ogräs!

Lite förbannad blev jag idag när jag upptäckte att mina typ 1 1/2 månad gamla overknee stövlar från Vagabond har pajat..1400 spänn o så håller dom inte längre än så. Har alltid förr tänkt så att nä köper hellre fler par skor som är lite billigare än o lägga såpass mycket på ett par. Men denna gången tänkte jag att nä nu satsar jag på ett par lite dyrare, riktiga skinn stövlar som håller.. A tjena!!

Så imorgon blir det en arg Karran som stövlar (fyndigt haha!) in i Vagabond butiken o kräver ett par nya skor!

Ha d gött änna då va!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg torsk:) Ha ha hände mina skor med! Kasst

2009-11-17 @ 22:12:35
URL: http://caylptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0