Nu har det hänt!!!

Jaha då har man blivit smittad av bloggsjukan då, allt tack vare Carro! så tydligen ska jag skriva om mitt sjukt spännande liv här på bloggen haha=)

Sitter hemma hos min kära partyvän Carro nu och förfestar för fullt.Blir nog Hard Rock sen, e ungefär 3000 år sedan jag och Carro festade ihop ordentligt känner att jag saknat det faktiskt, men idag blir det raj raj iallafall=)

Fick precis mess av min kära jobbarkompis Emil, så kanske ska möta dom i stan också men får se.. nu kan jag känna att det får räcka för mitt premiärinlägg!

Så ha d gött!!


Kommentarer
Postat av: Mipa

vad tusan Karin..du skulle kommit till Berså istället ;)

2009-11-15 @ 19:17:15
Postat av: Karran

hehe sorry fastnade på hard rock, men hoppas ni hade skoj iaf! gött o se att du har hittat till min blogg haha yes en besökare haha=)

2009-11-15 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0