Mysigt!

Vet att det är typ en månad kvar till jul men börjar redan få lite julfeeling ändå=)

Har städat o fixat härhemma nu. Blir nog inte så mycket julpynt iår dock, man hinner ju knappt släpa ner det från vinden förrän det skall upp igen. Så tyvärr min kära plastgran du får fira jul på vinden iår bland spindlarna=)

Det jag egentligen gillar mest med julen är att det är mörkt ute o man har massa tända ljus o ljusstakarna, så himla mysigt!!


Här e lite bilder på julstämningen hemma hos mig haha=)














Nu ska jag ta mig ett litet bad o göra hårinpackning o testa min nya bodyscrub (shit va tjejig jag kan va ibland!) 
 Egentligen borde jag typ lägga mig efter det annars blir jag så satans trött imon, men e ju pigg nu så kanske blir nån film sen ändå!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0