Mysig middag ida=)

Kom precis hem från stan nu, har varit i Linné på Rumpan Bar o ätit middag med Karin o Sofia. Bra mat, GOTT vin, o helt okej service faktiskt. Så har varit en kväll full av..tja, skvaller vad annars när 3 tjejer träffas=)

Pratade lite om om helgen, på fredag blir det antagligen afterwork på Berså (aldrig varit där på afterwork men får la se hur d e) o sen får man la se om man går vidare eller inte.

Lördag, blir det antagligen lite shopping för min del på dagen o sen på kvällen kanske vi ska va hemma hos Sofia o laga mat o dricka vin o så!

Hmm, kom på att det kanske verkar som om mitt liv (åtminstone helgerna) bara består av festande och vindrickande, fast så är det faktiskt inte, har nog bara varit nu senaste tiden som det blivit en del. Har väl lagt ner D, åtminstone för tillfället hehe så hur kul e d o bara sitta hemma på helgerna?? 

Får bli denna helgen med festande också, sen kanske man ska ta d lite lugnt ett tag o spara pengarna framför allt!!




Nä, nu kommer jag inte på nåt mer o skriva, så..
Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Carro

Var är bilderna ifrån ikväll?? På rumpanbar tänk på bloggen!!!

2009-11-25 @ 22:40:18
URL: http://calyptus.blogg.se/
Postat av: Karin

haha hade faktiskt med mig kameran men glömde av att ta kort!

2009-11-26 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0