Måndag igen..

Jahopp då har denna veckan börjat också utan några större händelser eller katatrofer faktiskt=)
Har inte så jättemycket att skriva om idag känner jag förutom att jag längtar sjukt mycket tills på onsdag. På onsdag är det ju som bekant den 25e vilket betyder LÖN!! Och då ska jag träffa min darling Karin som jag inte träffat på jättelänge nu, ska antagligen gå ut o äta efter jobbet eller nåt, ska bli mysigt=)

Lägger in lite bilder istället och ett videoklipp från i lördags där jag berättar om hur känd jag skall bli för min blogg haha=)


  Karin







Min andra darling Sophie o jag





Blev lite väl mörkt klipp kanske men lägger in det ändå!



Tycker ändå d e lite roligt när Jessica helt seriöst försöker övertyga mig om att hennes blogg hon hade va mer känd haha!!
Kan ju aldrig va möjligt=)

Nä, nu ska jag gå o laga mat, blir nog nån sorts pasta som vanligt!!

Hej hej! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din video = man ser nada

2009-11-23 @ 23:00:35
URL: http://caylptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0