Kläder??

Hur är det möjligt att trots att jag shoppar som en galning så fort lönen trillar in på kontot, inte har något att ha på mig? Har garderober fulla med sjukt mycket kläder men inget som e bra! Tror faktiskt att jag har ett hål längst bak i garderoben där shoppingdjävulen sitter o roffar åt sig plagg efter plagg enbart för att jag när lönen kommer ska springa på stan som en tok för o hitta något nytt. Måste va så.

Idag bidde det inget dansbandsdags för mig iallafall, blev ändrade planer så istället ska jag hem till en kompis o dricka vin o så, sen kanske ut får la se vad som händer.


Shit nu upptäckte jag att klockan börjar bli mycket får nog snabba mig lite.
Skriver la om nattens bravader imorgon=)

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0