Inte direkt pigg idag!

Kvällen igår va riktigt rolig, började ju först med hemma spa hos carro, bubbelbad (ska aldrig mer bada i badhus för övrigt fyyyy), ansiktsmasker, fotscrub, o fan vi glömde gurkskivorna kom jag på nu!
Sen gjorde vi oss iordning o började förfesta lite lätt!

Blev lite besviken på min gamla taxichaffis "TaxiDaniel" som ville ha mer betalt än vad jag trodde från Partille in till stan, förr så tog han en hundring vart man än skulle i stort sett! Nä så det fick faktiskt bli bussen in till stan igår. Brukar inte gilla o åka buss eller spårvagn när man ska ut o festa men bussresan igår va ändå ganska skoj, vi va ju det där högljudda jobbiga gänget som man alltid brukar störa sig på haha=)

Hursomhelst, hamnade sedan på Hard Rock vilket va helt okej, men lite för mycket folk för min smak, vill ju kunna dansa när man går ut utan att bli trampad på tårna eller få en armbåge i sidan var tredje sekund, men det var ganska skoj ändå.

När vi hade fått nog där följde jag med carro ner till centralen till hennes buss, gick o köpte mig en kebabtallrik och åkte hem, lyckades tajma vagnen perfekt också =)

Så, nu sitter jag här och mår förjävligt som vanligt haha, nä men så farligt e d faktiskt inte brukar vara värre iallfall, tror nog att d va kebaben som gjorde susen igår!


Lite bilder från igår då









Ja, d får räcka för nu, ska försöka få upp ett videoklipp sen också måste ju lära mig detta nu haha=)

Ha d gött änna då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha blogg karran du fick ju ett nr igår ringt än:)

2009-11-15 @ 17:22:32
URL: http://caylptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0