Ingen bra början på dagen!

Fy imorse när jag kom till jobbet var jag den som var först som hade nycklar så jag skulle låsa upp o larma av. Har gått alldeles utmärkt alla gånger innan men idag var jag nog inte riktigt vaken än när jag skulle göra detta. Slog in min kod som vanligt (trodde jag) men ! Det funkade inte!
Testade igen o igen o igen o sen va tiden slut o så började larmet att tjuta!!
Fy jag som är nojjig för larm i vanliga fall utan att det faktiskt går!
Försökte ringa Emil men nej han svarade inte, försökte sen ringa Peter men nä, då tappade min telefon täckningen helt plötsligt så det inte gick o ringa alls, tillslut fick jag tag på Peter iallafall så det löste sig men usch blev helt skakis haha=)



Räddaren i nöden - Bästa Peter!




Carro ringde mig förut o frågade om jag skulle med på Dansbandsdags i skandinavium imorgon ,hon hade tydligen vunnit biljetter haha, så antagligen blir det en jäkla massa buggandes o så imorgon (som jag inte kan för övrigt)  haha, skoj=)

Nä, måste nog faktiskt städa lite här hemma nu kanske, ligger kläder lite här o var o ser ut som ett allmänt bombnedslag, så skriver la mer sen kanske!

Ha d fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0