Gött!

Fan va gött, var i Vagabond affären idag på lunchen och fixade så jag fick ett par nya stövlar, hoppas dom håller denna gången nu för jag gillar ju dom!

Idag har det varit en helt vanlig dag faktiskt.. Gick som vanligt upp vid 7 tiden och gick som en zombie in i köpet o satte på kaffe. In i duschen o gjorde mig iordning.. Sen ut till vagnen för o åka till jobbet.
Just det, glömt o skriva om vad som hände mig på vagnen till jobbet härom dagen.
Halvvägs till stan typ kommer det på kontrollanter (för mig e det lugnt för tjuvåker aldrig utan har alltid månadskort) Så när jag sträcker fram mitt för att han skall titta på det så står han bara o tittar på mig lite konstigt efter han kollat det mot sin maskin.
 -Har du leg, frågar han då?
-Vadå funkar det inte, säger jag?
-Jo men det står att det är ungdom!
Jävla gubbe ser jag verkligen så gammal ut haha ungdomskort gäller ju tom 26 år!!! Jag e ju för tusan bara 23!

Hursomhelst, sen idag på jobbet var det också en helt vanlig dag, inget spännande direkt!

Och nu e jag hemma, riktigt gött sitter o tittar på south park marathon på mtv, så jävla bra fast man sett dom flesta redan.  


                   Karran???




Kommentarer
Postat av: mipa

där har du min blogg ^^

skaffade du en blogg åt emil med? =)

2009-11-19 @ 19:40:32
URL: http://michaelapantzarfelt.blogg.se/
Postat av: Karin

okej gött nu måste du börja va lite aktiv där också o länka till min blogg haha=) japp fixade en åt honom teddybearemil tror jag han döpte den till!!

2009-11-19 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0