Go helg=)

Blev aldrig något mer inlägg igår va så sjukt trött, så sov typ bara hela dan!

Hursomhelst, i lördags hade jag riktigt skoj. Det var jag, Sofia, Jessica och Michaela (från mitt jobb) som va ute. Först va vi på "singel-afterwork" på Berså haha, skoj men alldeles för mycket folk.
Så gulligt, det kom fram en kille till mig o frågade - Är du Frida??  Det verkade som om det var en blind date eller nåt som han letade efter haha =)

Sen efter Berså vandrade vi uppåt avenyn där en av mina kompisar skulle träffa en kille (haha nöjd?) o sen hamnade vi på Glow bland alla tanter o gubbar haha=)

Igår som sagt var jag helt död o bara sov hela dan, men sen på kvällen kom Karin o Sofia hit på lite kaffe o lussebulle=) O sen kollade vi på Tomten är far till alla barnen, så jävla bra film=)
-Dö för helvete tomtejävel!!!


Just det, köpte en väska i fredags som jag e sjukt nöjd med, riktigt gött o slippa hålla i väskan om man e ute, har letat efter en sån här jättelänge som är i bra storlek o nu hittade jag den, kostade bara 179kr också =)




Nu ska jag äte frukost o sen upp på vinden o hämta ner ljusstakarna, (har inte blivit av än). Sen bär det av till backaplan o Skopunkten, ska köpa mig ett par stövlar tänkte jag men får bli ett billigt par denna gången hehe=)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0