Fy va obehagligt!

Kom precis hem nu från Erica och på vägen hem hände nåt lite obehagligt.
Alla tjejer vet vad jag menar när jag säger att det är störande när det sätter sig en svart kille o glor, gärna väldigt nära en på spårvagnen (behöver nödvändigtvis inte vara en svart kille men det är oftast det av någon anledning, dom har väl bättre självförtroende än andra eller nåt!)
Ofta ska dom försöka prata med en, fråga vart man har varit, vart man ska, om man har pojkvän osv. 
Nu på vagnen hände detta fast skillnaden var att han sa ingenting, han bara glodde
Och när jag gick av så skulle han ju självklart också gå av.

Hade väl inte varit så konstigt kanske att 2 personer skall av vid samma hållplats, men det blev så att först gick han av framför mig sen stannade han så att jag gick förbi o sen började han gå igen.
Nu har ju jag väldigt nära hem till mig från vagnen iofs men ändå, är ju inte jättemycket folk ute här kl halv fyra på natten.
Så när jag hade gått förbi honom ringde jag Jessica o stannade igen, så han kunde gå förbi.
Då gjorde han det men stannade halvt efter nåra steg o kollade bakåt typ för o kolla vart jag skulle ta vägen (såg det ut som iallafall!)
Så gick han nåra steg igen för o sen stanna o kolla bakåt. Men då kom det två killar gåendes så då började han gå vanligt igen fast han kollade hela tiden bakåt ändå.
Så där stod jag mitt i gatan typ o låtsades som att jag väntade på någon tills han var tillräckligt långt borta för att han inte skulle hinna springa tbx o tränga sig med in i svalen eller nåt.

Ibland e det inte kul att vara tjej asså, denna killen kanske var en helt vanlig kille som kollade bakåt så mycket för att han tyckte att jag verkade skum och betedde mig konstigt, känner mig nästan lite taskig som tänker sånt, men fan, hellre va på sin vakt än o vara dum.
Inte konstigt att man blir nojjig heller med alla dessa galningar o babyfacemän som springer runt!


Hoppas att jag aldrig behöver använda min spray.





Jaja, e nog dags o sova nu kanske e svintrött o ska upp o tvätta imorgon.
Godnatt från en paranoid Karran=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0