En dag full av vampyrer

Idag har jag och Jessica legat verkligen hela dagen på soffan o kollat på True Blood. Jag har redan sett alla avsnitt som kommit men hon hade inte sett den än, så vi började från början. Så har suttit i ungefär 8 timmar o tittat på vampyrer=) För dom som inte sett True Blood - se den!! 

Beställde pizza också för första gången från onlinepizza, himla bra grej om det inte hade varit för att vi först fick vänta typ 45 min på pizzan men då hade han glömt colan som vi beställt, o då tog d fan typ en timma för o komma tbx med den!

Fan nu verkar det som om min dator krånglar funkar inte att öppna några program!!

Nä, nu blir jag vansinnig!
Nu skiter jag i det här o går o lägger mig istället!

hejdå bloggen=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0