vart tar dagarna vägen???

Nu e det redan söndag o bara 7 dagars ledighet kvar, dagarna går bara fortare o fortare!!!

Men, men..Juldagen va jätterolig, längesen jag hade så skoj ute faktiskt!
Hamnade på Valand av alla ställen. Brukar inte gilla det men hade riktigt roligt där för en gångs skull, träffade nåra gamla kompisar, dansade o festade loss=)

Efter Valand va jag en sväng på Park Lane där det för övrigt va gaykväll!
Stod o pratade med en ganska söt kille i baren som jag va helt övertygad om att han va bög, det lät typ så! Fast så frågade han efter mitt nummer o sa lite saker som fick en o undra, så jag va ju tvungen o fråga haha. Så jag frågade killen rätt ut om han inte va bög haha, han ba nää varför tror du det??
Haha så jag fick ju dra till med nånting i stil med aa det e ju gaykväll här idag så jag tänkte att du kanske är det=) Pinsamt!!! Trodde verkligen att han va bög stackarn haha men tydligen kan man ju missta sig=)

Förfesten hos mig innan va riktigt lyckad den med, spelade ett sjukt roligt spel som heter Med andra ord, där man e lag (två o två) o ska få ens lagkamrat att gissa rätt på ett ord som jag måste beskriva med...aa helt andra ord än just det ordet!

Dagen igår kan iofs varit d värsta jag varit med om, va ju hemma hos mormor med släkten o jag va så trött, o så bakis att jag inte visste vad jag skulle ta mig till, höll nästan på o somna sittandes en gång!! Så blir det när man bara sover typ 2 timmar=)

Idag har jag mest bara tagit d lugnt faktiskt, städade under morgonen o sen va jag o storhandlade med mamma. Så gött o ha massa mat hemma nu! Sen på kvällen har jag bara varit hemma med mamma o kollat på film o så, mysigt mysigt!

Här kommer lite bilder från förfesten på juldagen






Sophie du får va med på ett hörn vare sig du vill eller inte =)

                                                                                                      






Hade tänkt lägga in nåra filmklipp också men det får bli imorgon nu orkar jag inte mer, min dator e ju så seg!!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0