Snart julafton!

Jahopp, då sitter man här med färg i håret igen! Blev inte riktigt som jag ville senast så hoppas d blir bättre nu=)

Har mest bara julshoppat (till mig själv!) senaste dagarna o tagit d lugnt o imorgon bär det av till Hisingen för julfirande hos mina föräldrar, ska bli skoj o komma hem dit va ett tag sedan nu.

Drömde häromdagen att jag köpte 2 bingolotter i nordstan o då tänkte ju jag att det måste va ett tecken, så nu har jag köpt 2 st o ska bänka mig framför Lotta Engberg i 4 (!!!) timmar=)
Jag vinner ju iofs aldrig nåt när jag spelar vare sig på trisslotter eller nåt annat men vem vet kanske e min tur nu!

Ska tvätta ur färgen nu men en sista sak, har ju en granne som jag hatar, han klagar o ljuger ihop till min fastighetsskötare att jag spelar musik kvällar o nätter både helger o vardagar, vilket inte e sant jag jobbar ju för tusan!! Blir så jävla förbannad bara jag tänker på det!
O igår morse började hans unge spela keybord högt precis bredvid mitt sovrum så jag bankade i väggen, då efter en stund ringer d på dörren o min fastighetsskötare står där, då hade min cp granne ringt honom för o klaga på mig!!! 
Så jag tänkte om nån känner en torped, ge mig numret, kan passa på o bli av med 2 andra människor också som jag hatar av hela mitt hjärta.

Ha d göttans iaf o god jul från en blivande miljonär=)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0