Skitdag..

Riktig jävla pissdag idag på jobbet. Fan HATAR när det går dåligt!!!

O va e det med människor o va sjuka/borta från jobbet?! Fan blir så jävla förbannad!

Det värsta med mig också är att när jag blir förbannad har jag jävligt svårt att få ut dom rätta känslorna.
När det är sådär på bristningsgränsen till att jag vill mörda någon, nä då blir det istället att det kommer tårar (inte idag iofs men ändå), inte att jag e ledsen utan jag blir så arg så att tårarna kommer, o det gör det svårt att vara bara arg!!!
Ibland skulle man va kille, det verkar mycket lättare, kunna skrika med basröst, smälla i bord o väggar o va allmänt skrämmande.
O när man e som mest förbannad så kommer vissa personer o bara gör det värre (mest på skoj men ändå!)

FAN helvetes jävla kuk dag!!

Skitsamma imorgon e en ny dag, gäller bara o lägga denna bakom sig.

Nu blir det en stund framför tvn, sen sova

Hejdå från en ARG Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Karin kuk dag så kan du inte skriva :)

2009-12-09 @ 21:16:58
URL: http://caylptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0