Sista dagen på året!

Blev aldrig något inlägg igår va alldeles för trött o bakis för o orka. Men nu när man e lite mer människa igen kan jag berätta lite om festkvällen i tisdags!

Jag, Sophie, Sara o Stina va först på Dinner 22 och åt middag. Riktigt mysigt ställe faktiskt med bra mat, jag  lyxade till det med oxfile för 255 spänn!!
Men det var det värt=)

Efter middagen gick vi o mötte upp Stinas kille (som fyllde år) o hans kompisar på Bishop Arms på Avenyn, har aldrig varit där förut men helt okej ställe faktiskt. Där blev det nåra öl och en äcklig kanel shot som det låg guld flarn i=)

Så när kl va ungefär 12 stängde stället, fast vi ville ju inte gå hem än så vi tänkte gå till Lipp, men när vi kom dit va d stängt, Hard Rock var fortfarande öppet såg det ut som men nää dom höll på o stänga också.
Så det blev ett gammalt säkert kort som alltid har öppet-Babar!

Har faktiskt inte varit där på säkert 2 år men jävlar i min lilla låda va skoj vi hade!!

Så när kl va 3 o dom skulle stänga blev det efterfest hemma hos Stina o Michael.
Sjukt roligt faktiskt, lekte snurra flaskan som man inte gjort sen man va liten typ=)

Det är nästan alltid så att dom oplanerade kvällarna blir alltid bäst, så tack mina älsklingar för en grymt rolig kväll o natt!!
















Snurra flaskan!


Idag blir det ju fest igen såklart, hade först tänkt o inte göra ett smack på nyår men bidde inte så. Ska med Sara på en fest vid heden (tror jag det va). Ska bli skoj faktiskt, äta gott o träffa lite nytt folk. Men har lagt förväntningarna inför kvällen på hyllan, blir bäst så annars blir man alltid bara besviken på nyår=)

Så, gott nytt år iallafall, vi hörs 2010=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0