Längtar..

Ja, då va men hemma igen efter en lång dag på jobbet. Fast måste erkänna att dagarna går snabbare nu än när jag sitter i lilla kontoret med kundbokningen, så d e ju nåt positivt=)

Längtar iallafall sjukt mycket till ledigheten över jul o nyår nu. Förra året jobbade jag ju några dagar ändå när vi skulle vara lediga, men i år hoppas jag inte det ska behövas!
Ska verkligen bara ta d lugnt, sova, umgås med familj o vänner o "njuta" av att det snart e ett nytt år=)

Frågan e ju också då vad man skall göra på nyår??
Nästan så jag känner för att bara sitta hemma o inte göra ett skit, nyår brukar ju aldrig bli som man tänkt sig. Och med tanke på att jag antagligen har nån sorts förbannelse över mig som gör att jag nästan alltid skadar mig på nyår kanske d e bäst så=)

Men om nån har nån rolig idé om vad man kan göra annars säg gärna till!

Nu ska jag nog bara ta nåt o äta, (bara ätit en baguette på hela dagen, inte bra) o sen gå o lägga mig. Med tanke på att baksmällan suttit i 2 dagar nu så behöver jag nog mycket sömn=)


Madde, mina tankar finns hos dig, älskar dig.


Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0