Hur är det möjligt?!!

Jag måste vara världens sämsta kock!!!

När jag flyttade hemifrån var bland det första jag skaffade mig till köket en riskokare.
För det första för att jag inte kan koka ris på vanligt sätt på spisen o för det andra att det är mycket lättare tyckte jag.

Det blev aldrig att jag åkte in till stan idag, orkade faktiskt inte. Så istället skulle jag laga lite thai mat till middag.
Tog fram min riskokare o tyckte att jag gjorde precis som vanligt, men tydligen inte. När riset va "klart" o jag skulle lägga upp det (hungrig som satan för övrigt!) så var det som gröt!!!

Så nu håller jag på o försöka göra ris på det gamla hederliga sättet, hoppas verkligen att det går vägen nu (har faktiskt lyckats en gång innan!) håller ju på o svälta ihjäl=) 

Resten av kvällen ska jag faktiskt bara ta d lugnt, har redan klistrat in så många bilder som det gick i fotoalbum innan limmet tog slut, så har inte så mycket annat att pyssla med.

Fy vad jag e tråkig känner jag!!

Längtar sjukt mycket till Halmstad nu förresten efter att ha suttit o kolla på alla bilderna=)

Jaja,
Hejdå från en tråkig Karran=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0