hmm orkar man

Kom precis hem från en liten solning nu, ska nog sluta sola men man vill ju vara lite brun till nyår=)

Idag har jag annars bara varit hemma, vägrar o åka in till mellandagsrean o trängas bland allt folk, man hittar ju aldrig nåt speciellt ändå, o då blir det ofta att man bara köper för köpandets skull, för det e jag expert på=)

Stina ringde mig förut o frågade om vi skulle ses sen i stan o ta ett glas vin så antagligen åker jag in lite senare. Känner iofs nu att jag kanske inte riktigt orkar, hade planerat o bara va hemma idag o klistra in mina fotografier som jag framkallat i fotoalbum, laga mat o bara slappa. Men vi får la se hur jag känner lite senare, kan ju va kul o komma ut lite o träffa henne också, d va ett tag sen nu!

Imorgon iallafall e d planerat tjejkväll med Sophie, Sara o Stina. Det blir antagligen middag ute nånstans, så mysigt så=)

Förut när jag låg i solariet kom jag på vad jag drömde inatt. Tänker inte nämna nåra namn eller så men vet bara att jag kände mig nästan lite äcklad när jag vaknade. Personen betedde sig odrägligt o va full (detta e trots allt en person som jag tyckt om förr) men kände änna när jag vaknade att jag inte gör det längre. Personen betedde sig på ett sånt sätt i drömmen att jag kände nää verkligen inte!! Ganska skönt måste jag säga=)

Ska nog sätta mig o fixa lite med mina bilder nu men ett litet tips såhär på vintern (fick jag av Sophie för övrigt) är Biotherms handkräm (bara 100 kr på åhlens) Är helt beroende av den nu=)




Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0