Herregud va hände?!

Är helt förstörd idag.
Igår va nog den värsta fyllan på väldigt länge!!

Vi va hemma hos Carros syster Alexandra o förfestade, var väl planerat att vi skulle ut sen.
Jag kom dit typ halv 10 på kvällen o va hemma vid ett eller nåt igen. Tror nog det tog mer än 1 timma för mig att komma hem för hade satt mig på fel vagn till råga på allt!

Fattar ingenting, blev aspackad fastän jag knappt drack nåt, det blev även Carro o hennes andra syster Sara. Hmm undrar va det va i den välkomstdrinken egentligen, för det va längesen jag va full?!!

Så nu säger jag det (ännu en gång!) - Aldrig mer=)


Hittade iallafall 2 par stövlar igår äntligen, det hjälper att ha mamma med sig!





Så himlans bra, egentligen kostade dom 499 och 699 kr, men det måste blivit nåt fel för på kvittot står det att det ena paret kostar 299kr.
Sen e ju Skopunkten så bra att man får 50% rabatt på ena paret när man köper 2, plus att om man blev medlem fick man 10%rabatt också. Så hela kalaset gick bara på 763 kr=)


Idag har jag bara sovit, sovit o sovit, o nu ska jag lägga mig på soffan igen med min ångest o krama om min nya giraff som jag fick av mamma igår haha, så söt=)



Hej hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0