fest ikväll=)

Nu sitter jag o väntar på mina vänner som ska komma hit på förfest. Blir utgång idag som vanligt på juldan, vete tusan vart vi ska bara!

Julafton va jättemysig, va hemma hos mina föräldrar o åt massa kollade på kalle anka (inte anna anka!) o delade ut julklappar. Jag fick en vattenkokare bland annat=)

Har inte så mycket annat skoj att skriva om idag, får väl se om det händer nåt spännande ikväll att skriva om imorgon=)

Imorgon ska vi för övrig hem till mormor på middag med släkten. Detta gör vi varje år, och dom senaste åren har jag alltid lyckats va bakis som ett as haha, får la se hur d går denna gången=)

nu kom polarna så dags o va social=)

hej hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0