Fest ikväll istället!

Blev ingen utgång igår, när jag väl hade satt mig ner o tagit det lite lugnt igår när jag kom hem kände jag att, nä det är inte värt va sjukt trött.
Så stannade hemma o kollade på Idol istället=) Är egentligen inget Idol-fan men shit va grym Erik som e med iår e. Han e ju redan en fullfjädrad världsstjärna för tusan!!

Idag blir det lite party istället. Carros syster ska ha fest så ska dit o sen blir det la utgång antar jag.

Nu om en stund kommer min kära mor o hämtar mig så ska vi ut på "stövel-jakt"=)

Har för övrigt en "ny" favorit låt, har aldrig vetat vad den heter, men så härom dan på jobbet satte en kille på den, så nu går den på repeat här hemma=)



Nu måste jag nog snabba mig lite för mamsen kommer strax, kanske skriver nåt mer sen, annars kanske jag förlorar Carro som läsare haha=)

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0