Äntligen ledig!!!

Dags att uppdatera lite nu kanske, nu när man äntligen har lite tid=)

Har jobbat väldigt mycket senaste tiden men i fredags va sista dagen, så nu e man ledig ända fram till 4 jan!! Så skönt att slippa gå upp tidigt om man inte känner för det, så skönt att bara ta det lugnt o göra sånt som man vill/behöver göra.

Ledigheten började igår med att jag gick upp vid 9 tiden, tvättade o rensade ut i min garderob (igen!)
Innan när jag gjort det har jag ändå sparat massor som man "kanske kommer använda nån gång", eller hur det händer ju aldrig. Så denna gången rensade jag verkligen på riktigt, så för dom som vill ha kläder (ja, Carro jag ska spara till dig haha!) så e d bara o titta förbi=) 

Sen igår tog jag det lite lugnt framför tvn för att sedan bege mig in mot stan.
Mötte Sophie o gick till Champs där vi mötte Stina o sen kom Sara dit, mysigt mysigt=)

Sen när Sara o Stina skulle hem (båda skulle jobba idag) Gick jag o Sophie o en annan tjej till Park Lane o mötte Sophies syster o hennes kompisar. Måste säga att jag blev positivt överraskad av parkan denna gången. Har inte varit där på typ 1 1/2 år bara för att det blev så dåligt där. Men igår hade jag riktigt skoj.
Mycket folk, o mest yngre iofs, men mycket bättre musik än förr.
Kanske ska ta en riktig partykväll där igen nån dag faktiskt!

Så gött o inte va full heller när man e ute, lite jobbigt kanske att alla andra e aspackade o trampar en på tårna men såå gött o komma ihåg allt o inte va bakis dagen efter, ska nog satsa på o va nykter hädanefter när jag går ut=)

Idag på dan har jag bara tagit det lugnt först, sen fick jag ett flipp o åkte in till stan o köpte hårfärg.
Så just nu sitter jag med avfärgningsmedel i håret!! har tänkt att bli lite ljusare igen, inte blond men tanken e väl att det ska bli typ som jag hade förut. Fick hjälp av en jättetrevlig kille på Åhlens att välja färg o hur jag skulle göra o så. Känns som jag tar en stor risk nu hehe men blir det inte bra får man la bara färga om det igen=)



 Orolig?


Nu ser det ju ut som jag kommer gå a´la polsk hora,  fast detta e ju bara för att får bort den gamla färgen i håret. Får la lägga upp resultatet sen när färgen har kommit i också=)
O går detta åt helvete e d ju kul med lite förändring trots allt haha=)

Nu ska skölja ur detta, hoppas att inte håret faller av, d e ju ganska starka grejer!!
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0